ده ابزار کاربردی دریافت اطلاعات از اینستاگرام

مدیر 2019-07-07 0 Comments

ابزارهای استخراج کننده اطلاعات شبکه های مجازی به شما در این زمینه ها کمک می کنند:

  • مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
  • کدام پست شما، بیشترین طرفدار را داشته است؟
  • شما چه کار اشتباهی در تبلیغ پیج خودتان کرده اید؟
  • و چه کارهایی را درست انجام داده اید؟

در واقع استخراج اطلاعات و مرتب سازی  آن ها  و  پیدا کردن راهی درست برای استفاده از آن اطلاعات چالش شما هستند.

برنامه نویسان اینستاگرام بخش Insight  را برای کمک کردن به مشتریان خود ایجاد کردند تا در حد مناسبی نیاز آن ها را برطرف کنند.

اما مشکلی که هست این است که این بخش به صورت مخفی در اینستاگرام وجود دارد و به راحتی نمیتوان به آن دسترسی پیدا کرد و ما نمیتوانیم این اطلاعات را خروجی بگیریم

اما در اصل بخش Insight اینستاگرام  چه اطلاعاتی را به ما میفهماند :

  • بهترین هشتگ استفاده شده توسط شما چه بوده است.
  • بهترین و تاثیر گذارترین پست شما چه پستی بوده است.
  • چه افرادی بیشترین بازدید را از صفحه شما داشته است.

1-Instagram Insight

این تب سه بخش اصلی دارد که عبارتند از:

Activity : نشان میدهد در این مدت پیج شما چند نفر را جذب کرده است.

Content : این بخش به مجموعه های: تبلیغات و استوری ها و پست ها تقسیم می شود .

Audiences : اطلاعات جزئی تر را نشان می دهد.

معایب: این ویژگی سه مشکل دارد که عبارتند از : 1- داده ها را برای مدت کوتاهی نگه میدارد  2-نمیتوان به اطلاعات زمانی که میخواهیم برسیم. 3-غیرقابل خروجی گرفتن هستند

قیمت : مجانی

آمارگیر اینستاگرام

2-Later

این افزونه توسط شرکت اینستاگرام طراحی شده است که برای شما یک داشبورد مخصوص ایجاد می کند و اطلاعات شما را جزئی تر به شما نمایش میدهد که عبارتند از :

  • Overview : تمام فالوکننده های شما و مخاطبان 30 پست اخر شما را نشان میدهد
  • Audiences : در این بخش به شما اطلاعاتی از قبیل سن و جنسیت و کشور و سیستم عامل فالورکننده های شما را نشان میدهد
  • Post performance: این بخش به شما تعداد لایک ها و کامنت ها و سیوکننده پست شما را نشان میدهد
  • Story Performance : این تمام اطلاعات از قبیل واکنش ها و بازدیدکننده ها و حرکاتی مثل فوروارد کردن استورهای سه ماه اخیر شما را نشان میدهد

درکل، این افزونه اینستاگرام بسیار کامل است اما فقط برای یک اکانت رایگان و برای ارتقا اکانت خودتان به اکانت پلاس 9 دلار ، پرمیوم 19 دلار ،استارتر 29 دلار و برند 49 دلار باید برای هرماه پرداخت کنید.

3-Quintly

این افزونه با دریافت اطلاعات از اینستاگرام به شما کمک می کند تا بهترین راه برای بهبود بخشیدن روند کاری خود را بیابید و شما میتوانید بر اساس زمان های مختلف اطلاعات را مشاهده کنید.

نقطه قوت این افزونه این است که علاوه بر اطلاعات مشابه به Insight اینستاکرام به شما اطلاعات حرفه ای تری را نمایش میدهد.

و شما میتوانید همزمان تمام اکانت های فیسبوک و پینترست و اینستاگرام و توئیتر را باهم مدیریت کنید

قیمت پایه این افزونه به ازای هر ماه 300 دلار است که تفاوت بسته های این افزونه در تعداد استفاده از اکانت ها می باشد.

4-Hypr

شرکت هاپر

این افزونه بیشتر به درد کسانی میخورد که میخواهند بازاریابی تاثیرگذار داشته باشند و این افزونه به شما بهترین زمان و مکان و روش تبلیغات را نمایش میدهد در این افزونه میتوانید با سرچ کردن کلمات کلیدی و نام  پست ها به اطلاعات دقیق از آن ها برسید

در این افزونه شما میتوانید ببینید مخاطب شما از چه نوع موضوعی خوشش می آید و بیشتر در چه زمانی به پیچ شما مراجعه کرده و سلیقه او چه می باشد.

این افزونه سه بسته دارد که تفاوت ان ها در تعداد ساپورت کننده یوزر می باشد.

5-Hootsuite Analytics

این افزونه از مشهورترین افزونه ها مارکتینگ دیجیتالی می باشد. اما برای سرویس های توئیتر و یوتیوب و فیسبوک  کاربردی تر است.

این افزونه سه بخش اصلی دارد :

  • Overview : این بخش به شما تعداد فالور ها و تاثیرگرفته از پست ها و کامنت ها را به شما نمایش میدهد
  • Post Performance : در این بخش شما میتوانید بفهمید در چه زمانی و در چه موضوعی پیج شما عملکرد خوبی داشته است.
  • Reports : این بخش به شما اطلاعاتی از قبیل درامد شما و هزینه ی صورت گرفته شما را نمایش می دهد.

ارزانترین بسته این افزونه  به ازای هر ماه 19 دلار است و حرفه ای ترین بسته 99 دلار است.

6-Squarelovin :

این افزونه دو ویژگی مهم دارد :

  • تجزیه و تحلیل کردن اطلاعات شما در ساده ترین روش و قابل فهم ترین روش.
  • یک افزونه است که به راحتی و بدون نرم افزار مخصوص قابل استفاده است.

این افزونه اطلاعات شما را در چند بخش بسته بندی می کند. در بخش Post Dashboard به شما اطلاعاتی درباره ی تعداد پست های منتشرشده و فالور های جذب شده را نشان میدهد.

در بخش Engagement dashboard اطلاعاتی از قبیل تعداد لایک ها و کامنت ها را نشان میدهد.

این افزونه رایگان می باشد.

7-Iconosquare

در این افزونه به کارهای صورت گرفته شما امتیاز داده می شود و تمام اطلاعات شما بررسی میشود مثل تنظیمات اکانت و فعالیت اکانت و مخاطبان و استراتژی شما در ایجاد پست و کسب فالوور.

شما میتوانید همزمان اکانت فیسبوک و اینستاگرام تان را مدیریت کنید.

این افزونه به چند بخش تقسیم می شود :

  • Overview : اطلاعات عمومی شما را نمایش میدهد
  • Engagement : تعداد لایک ها و کامنت ها و میانگین عملکرد شما را نمایش میدهد
  • Community : سن و جنسیت و محل زندگی و اطلاعات پلتفرم فالوور ها را نشان میدهد
  • Reach : زمان بازدید از پیج شما و فعالیت فالوور ها را نشان میدهد
  • Profile : پروفایل اکانت شما
  • Stories : اطلاعاتی از قبیل تعداد ببیننده استوری های شما را نشان میدهد
  • My albums : البوم پست های شما

برای دو هفته این افزونه رایگان است اما به ازای هر ماه باید بین 29 دلار تا 59 دلار بپردازید.

8-Sprout Social

این افزونه بخش های زیر را مدیریت میکند :

  • Publishing
  • Messaging
  • Monitoring
  • Analytics
  • Manage your Social Media

در این افزونه شما میتوانید هم اکانت ساده و هم اکانت بیزینس را مدیریت کنید.

این افزونه به سه بخش Overview  و Dashboard  و Profile تقسیم میشود.

قیمت این افزونه از 99 دلار شروع شده و به 249 دلار برای هرماه خاتمه میبابد.

9-Social Bakers

این افزونه توسط تیم بسیار قوی طراحی شده است و برای تیم هایی که شبکه های اجتماعی دارند طراحی شده است به طوری که میتوان برای هم گروهی ها وظیفه تعیین کرد و اطلاعات زیر را به شما میدهد:

  • Most liked posts
  • Top commented posts
  • Top hashtags
  • Distribution of posts per month
  • Top filters
  • Most tagged profiles

قیمتی برای این افزونه مشخص نشده است.

10-Awario

اگر کسی از برند شما در شبکه های اجتماعی استفاده کند به وسیله این افزونه میتوانید به راحتی متوجه شوید  و اطلاعات اکانت شما را جمع اوری میکند

قیمت این افزونه به ازای هر ماه از 29 دلار شروع شده و به 299 دلار خاتمه می بابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

86 − = 78